My Wife's Having an Affair This Week

         Şimdi efendim; bu yazı diziyi tanıtmaktan çok izlediğim dizi hakkındaki kişisel görüşlerimi sizlerle paylaşmayı amaçlamaktadır.
         Dizi; aşağıdaki afişle beni nasıl heyecanlandırdı anlatamam. Song Ji Hyo'yu Running Man olsun, önceki dizileri olsun takip ediyorum. Varyete programında mı yoksa oyunculukta mı daha iyi tartışmasına girmeden meraklanmaya başladım dizi için. Eeee ne de olsa uzun bir aradan sonra tekrar izleyecektim kendisini. Ya Lee Sun Kyun'a ne demeli?! Pasta dizisindeki şepunnimden başkası değil kendisi. O da kadroda olunca değmeyin keyfime. Duruuun daha bitmedi! Another Miss Oh dizisinde şaşkınlık ve hayranlıkla izlediğim Ye Ji Won da burda. Omo Omo bana bir şeyler oluyor :D işte böyle çok olumlu duygularla dizinin başlamasını sabırsızlıkla bekledim.

Ne mi oldu? Ardından aşağıdaki afiş çıktı. İçimde kızgınlık, öfke, şaşkınlık duyguları belirdi. Diziyi izleyip izlememe konusunda kararsızdım; çünkü, oyuncuların bendeki izlenimlerini bozmaya cesaretim yoktu. Yine de çok merek ediyordum. Ne de olsa dizinin adı kocasını aldatan kadın yani!
Dizinin Türkçe çevirileri birer birer yayımlanmaya başladı ve ben izlemeye karar verdim. Devamı spoiler içerir!
     Song Ji Hyo ve Lee Sun Kyun evliler. İkisi de yoğun çalışıyor ve bir erkek çocukları var. Üniversitede tanışıp evlenmişler. Song Ji Hyo, hem işyerinde üst düzey pozisyonda hem de evdeki tüm işlerden ve çocuğun okulundan sorumlu. Lee Sun Kyun, televizyon için program yapımcılığı yapıyor ve bu zamana kadar ki programları pek tutmamış. Takımı looser olarak görülüyor. Lee Sun Kyun' un ekibi kocasını aldatan kadınlar üzerine çalışmaya karar veriyor. Daha ilk bölümde Song Ji Hyo' nun telefonuna gelen mesajla macera başlıyor.
      Diğer çift, Ye Ji Won ve Kim Hee Won. Allahım, bir adam bu kadar mı ahlak yoksunu, düzenbaz ve dürtüsel olur! Kadın ise bir o kadar hanımefendi, görgülü ve zeki... Kesinlikle kadın adamın hakkından geliyor ve derin bir ohh çekiyorsunuz.
      Diğer ikili ise Boa ve Lee Sang Yeob. Bunlar başta sadece iş arkadaşı ama sonlara doğru sevgili oluyorlar. Boa kocası tarafından aldatılmış ama bu durumu çok mantıklı şekilde çözmüş. Lee Sang Yeob ise daha balayındayken eşi tarafından terk edilmiş ama hâlâ çevresine evli olduğunu söylüyor.

       Lee Sun Kyun işyerinde aldatma üzerine çalışırken eşinden şüphelenmesi paralel gidiyor dizi boyunca. Lee Sun Kyun, eşiyle olan durumu nasıl çözebileceğine dair online bir forumda başlık açıyor ve bir sürü takipçisi oluyor. Özetlemem gerekirse;

  • Dizi aldatmayı kesinlikle meşru göstermiyor.
  • Gerçek ilişki belgeseli izliyormuş gibi çekim yapılmış.
  • Evlilikteki rollerin, anlaşılma ihtiyacının, romantik partner olmanın etkileri tartışılmış.
  • Aldatmanın çeşitleri ve aldatmaya götüren noktalar gösterilmiş.
  • Sosyal medyanın yıkıcı ve birleştirici gücü gösterilmiş. Lee Sun Kyun' un açtığı forumda, bir kullanıcı Song Ji Hyo'nun kişisel bilgilerini ifşa edeceğini söylüyor. Ama Lee Sun Kyun affettiğini söylüyor buna rağmen kullanıcı kararlı. İşte o anda diğer tüm kullanıcılar, "ben karını affediyorum" yazıyor sayfaya ki, kişisel bilgiler üstte görünüp öğrenilmesin. Ağladığım kısımlardan biri!
  • Eğer romantik ilişki yaşıyorsanız kesinlikle yaptıklarınız sadece sizi bağlamaz. 








Yorumlar

Popüler Yayınlar