Bitenler #11

 


Evet, arkadaşlar bir bitenler yazısında daha buluşmuş olduk. Aslında çoğunu sık sık görmüş olabilirsiniz. Yine de hatırlamak iyi olabilir :)

Acnecinemide
Deneme boy temizleyiciydi. Öyle mis kokulu ve nazikti ki, tam boy almak istedim.

Simple Yüz Temizleme Jeli
Tahriş etmemesi iyi ama asla yeterli temizlik hissi alamadım. Sonunu makyaj fırçası temizlerken kullandım.

Pantene 3 Minute
Hayatımın saç ürünü, çok memnun kaldım.

Nivea Parlama Karşıtı Güneş Kremi
Memnun kaldım ama bronzlaşmamı engellemedi. Daha doğrusu kara kırmızı pek iyi durmayan bir renk alabiliyor yüzüm. Dedim yeterince korusaydı daha doğal olurdu yazın yüzüm. Koruduğundan gerçekten emin olsaydım tekrar alabilirdim.

Vichy Mineral 89 Hyaluronic Acid Serum
Bu da deneme boydu. Bence iyi nem veriyor. Tam boy alınabilir.

3 oje
1 ruj
1 far paleti (6 tanesini çıkarttım ve kullanıyorum)
2 parfüm (sulu süpürgenin suyuna sıkıyordum)
Missha'nın 6lı makyaj süngerlerinden 1i
1 paket yuvarlak pamuk
1 kutu oje çıkarıcı mendil
3 oje



Yorumlar

Popüler Yayınlar