Anılar

Sergül'den duymuştum ilk HS kırtasiyeyi. Kalem, defter adına ufkumu epey genişletmekte kendisi. "Dünyada neler varmış da haberim yokmuş" hissine kapılıyorum onu her izlediğimde. Ona çok teşekkür ki bizlerin de çeşitli ürünlere ulaşabilmesini sağlıyor.
İşte uzun yıllardan sonra ilk kırtasiye alışverişim. İş yerinden bir arkadaşımla sipariş vermiştik. O Atlas kalemleri özlediğini anlatıyordu. Ben de sipariş notunda ellerinde olup olmadığını sormuştum ve hemen eklemişlerdi.

  

Sonra desenli kağıt bantları tanıdım. Artık Türkiye'de olanlardan edindin birkaç tane.



Yine Sergül'ün meşhur ettiği Sumikko Gurashi karakteri.


Bu arada İspanyolca öğrenmeye çalışıyordum. Fırsat bulunca devam etmek istiyorum.


Dolma kalem ile buluşmak...



Yine sevimli not kağıtları...



Zebra Sarasa


Arkadaşlar kırılmayan 0.5 uç uç varmış, hiç söylemiyorsunuz.



Kokulu  Zebra Sarasa...


Küçük defterleri ajanda gibi kullanmayı daha çok seviyorum. Ancak bu şekilde düzenli olarak çantamda taşıyabiliyorum.








Rast geldikçe karakterli kalem, defter seti yapmaya çalışırım. 

Yorumlar

Popüler Yayınlar