Bitenler #7

Merhaba, bitenler ile karşınızdayım👏
Benri Kare Pamuk: Dikişsiz olanları daha yumuşak. İki kata ayırmak da kolay.

Loreal Saf Kil Detoks Maskesi: Tek kelimeyle e f s a n e ! Cildim hassas olduğu için yeni bir şey denerken tereddüt ederim. Bu maske hiçbir tahriş yapmadığı gibi gözeneklerimi de çok iyi temizledi. Deneme boy olduğu için bir kez kullandım. Uzun dönemde ne yapar bilmiyorum.

MISSHA A'PIEU Enzyme Powder Wash: Şurada biraz bahsetmiştim. Bereketli bir ürün. Memnun kaldım.

Caudalie Nemlendirici Tonik: Pamuğa biraz döküp temiz cildimi siliyordum. Nemlendirmesi gerçekten var, tahriş etmedi. Memnun kaldım.

CeraVe Nemlendirici: Missha A'Pieu panthenol ato cream ile CeraVe empty-newbie şeklinde paylaştığımda kıyaslamamı isteyen bir yorum almıştım.

O zamanki yorumlarıma ek olarak; CeraVe A'pieu için uygun fiyatlı bir alternatif olur diyorum. Sivilce, yağ butonu, vb. yapmadı bende. Memnun kaldım.

LANBENA Hyaluronik Asit Serum: İsterseniz şu yazıma da bakabilirsiniz. Renksiz ve kıvamlı bir ürün. Kuruluk çekmeyenlere tek başına bile yetebilecek yoğunlukta. 

Görüşmek üzereeee :D













Yorumlar

Popüler Yayınlar