Küçük Bir Alışveriş: Holika Holika

İhtiyaçlar...
Bu alışverişi çok önceden yapıp fotoğraflamıştım ama o zaman denemediğim için yazmayı ertelemiştim. Şimdi deneyimlerim geliyor:

Soldaki baz gibi kullandığım yumuşacık dokulu bir far. 
Haki yeşili diyorlar galiba ortadaki renge. Acayip pigmentli. Genelde toprak tonları gibi benzer renkler kullanırım. Bu farı denedikten sonra renk skalamı genişletmeye karar verdim. Bir yakıştı bir yakıştı anlatamam. Yeşil rengine vurgunum ama gözlerimde böyle durabileceğini düşünmemiştim. Sağdaki üçlü farı pratik olabileceğini düşündüğüm için aldım. Bazen gerekiyor az yer tutan ürünler.
Veee fırçalar:
En soldaki fırçayı sepete atarkenki motivasyonumu hatırlamıyorum. Sanırım nasıl kullanacağımı da bilmiyorum. Yüzümü çok gıdıklıyor. Tuhaf buluyorum =D
Ortadaki fırçayı yeri geliyor kapatıcıyı dağıtmak için yeri geliyor farı dağıtmak için kullanıyorum. Her işe yarayan muhteşem bir fırça olarak değerlendiriyorum kendisini.
Sağdaki de dudak fırçası. Bazen (tamam tamam çoğunlukla) hat çizmekte zorlanıyorum. Kontrolü sağlamak için aldım ve memnunum.

Bu kapatıcı işini iyi yapan, kolay sabitlenen ve örtücü bir ürün. Bence doğal da duruyor.

Kahverengi göz ürünlerini uzun zamandır merak ediyordum. Yumuşak bir eyeliner. Sonunda kavuştuk 💗
Yine kahverengi ince mi ince bir eyeliner. Kullandığım en ince fırçaya sahip. Kullanması çok konforlu.
Bu hediye olarak gönderilmişti. Genelde bu kadar parlak renkler kullanmıyorum ama rengini veren bir pembe tint.

Bu kremin daha önce başka bir versiyonunu kullanmıştım. Elimdeki krem bitince tekrar kullanmak istedim, memnunum.



Yorumlar

Popüler Yayınlar