Bitenler #4


Dıtdırıdııııt dıdıdı dıtdırıdıııııt :D
Küçük bir koli dolusu bitenler 
ile sizlerleyim👏👏
1- Syoss 4-18 Sıcak Çikolata Saç Boyası
Saçım koyu renk ve son boyanın üzerinden epey geçti. Annemin önerisiyle kahve tonlarına bakınırken rastladım bu boyaya. Boyalardaki kimyasalı çekmek istemediğim için Syoss'u aldım. Koyu saçta rengi verdi. Annem de çok beğendi. Artık ailenin milli rengi :)

2-Farmasi Dr. C. Tuna Sarımsaklı Sabun
Farmasi'den başka ürünler bakarken denemek için bu sabunu da aldım. Kokusu çok güzel, sarımsakla ilgisi yok zaten. Sadece güzel kokan sabun, ayrıca bir katkısı yok.
3- Farmasi Dr. C. Tuna At Kestanesi
İşte Farmasi'den asıl aldıklarım. Belki 10 tüp bitirmişizdir. Kuzenim vesilesiyle öğrendim bu kremi. Annemin geçirdiği rahatsızlıktan dolayı kolu zaman zaman çok ağrıyordu. Doktorların verdiği jeller yeterli gelmedi, 5 tanesini bir arada kokteyl gibi sürüyorduk ama cık. Hani "denesek ne kaybederiz ki" noktasında denedik. İyi geldi. 
4- Farmasi Diş Macunu
Kargoyu sıfırlamak için firma birkaç küçük boy bu macunlardan yollamış. Diş macunlarının tadını sevmeyenlerin hoşuna gidebilir ama bana fırçayı boş sürüyormuşum gibi geldi. Diş macununda doğallık aramıyorum o yüzden beğenmedim.

5-TonyMoly First Essence 
Cildimin daha kuru olduğu zamanlarda sadece krem yetmiyordu. Nemlendiren tonikler, esanslar daha derin nemlendirmeye yardımcı olduğu için bu esanstan almıştım. Önceki yazı için tık. İçinde çeşitli meyve özleri var. Kıvamlı yapısı olduğu için uzun dayandı. Türkiye'de ulaşılabilir ve hesaplı olsa tekrar alırım. Dolares sağ olsun :) şu sıralar sadece bakışıyoruz.
6- Holika Holika Honey Sleeping Pack (Canola)
Bu bir uyku maskesi ama ben nemlendirici olarak kullandım. Türkiye sitesinden aldım. Holika Holika alışverişim için tık. Bala benziyor kavanozdaki duruşu ve çiçek gibi kokuyor. Bal gibi yoğun, yapış yapış değil tabii. Bu ballı seride canola dışında seçenekler de vardı. Yabancı siteleri gezerken kremin canolalı çeşidinin kızarıklığı, sivilceleri söndürdüğü yazıyordu. Ben de bunu gözlemledim. Cildimi yatıştırdı. Tekrar alabileceğim ürünlerden.
7- The Saem Tip Concealer
Önceki yazım için tık. Geçekten yoğun ve sürüldüğü yere çakılan bir kapatıcı. Göz altlarım için almıştım ve Türkiye'deki ürünlere göre aşırı hesaplıydı. Zamanla kuruma ve pütürlü görünümü halledemediğim için bu kadar yoğun kapatıcılardan uzak duruyorum. 
8- It's Skin Power 10 Formula WH Effector
Bu serumu kızarıklığı ve birkaç sivilce izi için kullanmıştım. Önceki yazı için tık. Fena değil, belki şişe şişe kullanılınca tam anlaşılır. En azından tahriş eden bir ürün değil, yani bu kadarını söyleyebilirim.

9- Neutrogena Visibly Clear Yağsız Yüz Nemlendiricisi 
T bölgem yağlandığı için almıştım. Gerçekten matlaştırıyor ama bir yandan da yanaklarımı tahriş edince kullanmayı bırakmıştım. İşte bu zamana kadar evde sürüklenmiş. Önceki yazı için tık.
10- Garnier Botanik Krem Besleyici Nemlendirici Krem Çiçek Balı 
Acelemin olduğu ve çantama sığsın diye küçük bir kutu aradığım bir gün almıştım. İdareten aldığım için çok ümitli değildim ama beğendim. Bal ve çiçek kokusu var. Yoğun bir krem. 
11- Neutrogena Visibly Clear Sivilce Karşıtı Günlük Temizleme Jeli
Bu ürün de sanki sivilceleri söndürüyor. Tekrar almadım, sürekli kullanımda cildi kurutabilecek bir ürün sonradan sıkıntı çıkarsın istemedim. Kullandığım sürede tahriş yapmadı. Önceki yazı için tık.
12- Garnier Skin Naturals Botanik Temizleyici- Rahatlatıcı Tonik- Gül Suyu
Temizleyici tonik diye geçiyor da köpürüyor. Naıl ben bunu yıkanmış yüzüme sürüp de köpüklü mü kalayım? Makyajı silerken kullandım. Köpüren tonik mi olur? Önceki yazı için tık

13-14-15 Ozon Yağları
Annemin kol ağrılarını azaltarak bitiren asıl ozon yağıdır arkadaşlar. Aktardan aldım sürüyoruz, bir iki derken anneme çok fiyat farkı olduğundan bahsettim. Birçok hesaplı marka kullandık, hepsi de iyi geldi.

16-Doa C Vitamini Serumu
Doa'nın daha önce başka serumunu kullanmıştım, yazı için tık. C vitamini cildi daha sağlıklı gösteriyor, tabii hafif hafif soyuyor da. Memnun kaldım.
17- Blistex Lip Balm
İyi hoş da dudaklarım bu yoğunlukta balma hiç ihtiyaç duymuyor. Zorla bitirdim.

18- Miniso Kare Pamuk
Kalın ve sert geldi. Benri dikişsiz kare pamuk çok daha yumuşak ve ince.
19- Diş İpi
Sadece sosyal mesaj için yazmak istedim. Diş ipi candır :)

20- Mizon Kağıt Maske
Bu da benim gediklilerden. 10lu set alınca durum bu :). Detaylı yazı için tık

Diğer bitenler yazıları için; 



Yorumlar

Popüler Yayınlar