Holika Holika Clearing Petit Bb Cream



Yeni bir bb krem dosyasını açmış bulunuyoruz.  
HolikaHolika Clearing Petit Bb Cream

 
Yurt dışından kredi kartı kullanıp hiç alışveriş yapmadım. Genelde yurt dışındaki Türk satıcılar ile eft yöntemini kullanarak ürünleri alıyorum. Bir süredir hem doların durumu hem de o satıcıların artık satış yapmaması sebebiyle yurt dışından bir şey getirtmiyorum. Bu uzun açıklamadan sonra Holika Holika bir Güney Kore markası ve Türkiye içi online internet sitesi var. İhtiyacım olan ürünleri buradan aldığım oluyor. Daha önce Kore'den Holika Holika Aqua Petit Jelly Bb Cream getirtmiştim. Bir de bu markanın Watsons'ta satılan DODO CAT Face2Change Glow BB Cushion 23'ünü kullanmıştım. Gayet de memnun kalınca alışverişe devam ettim.



En son Missha'nın bir bb kremini kullanmıştım. Hem cildi çok kurutmayan hem de yaldır yaldır parlatmayan yeni bir bb krem arıyordum. Dediğim gibi markanın birkaç ürününden memnun kalınca petit versiyonunu da denemek istedim.



Bu petit  serisinin farklı ihtiyaçlara yönelik çeşitleri var. Daha mat bitişli olduğu vaat edilen clearing olanını seçtim. Öncelikle yoğun yapısı var. Tüpten çıkarken akışkan ama küçük miktar bile dağıtıldığında geniş alana yetiyor. Yani elinize gelen az miktar tüm yüzünüze yetecektir. Dağıtması kolay, temiz bir kokusu var ve kapatıcılığı iyi.











Yorumlar

Popüler Yayınlar