Bitenler #5


Yeni bir bitenler yazısı ile sizlerleyim :)
1-Simple Nemlendirici: Öncelikle kutusu inanılmaz kullanışsız. Kıvamlı kremi hangi akıllı ancak sıvının akabileceği bir ambalaja koymayı düşündü bilemiyorum. Kutuyu kesip uygun bir kavanoza boşalttım. Cildim kuru olduğu için çok yetersiz geldi. Annem kullanıyor, onun için yeterli. 
2- Skinfood Yüz Temizleme Köpüğü: En çok soru alan paylaşımım bu temizleyiciydi. İçeriği temiz ama ph'ı yüksek sanırım. Hindistan cevizli olmasına rağmen yüzümü sabunla yıkamışım gibi gerdi. Böyle ürünler cilt bariyerini zamanla tahriş ediyor ve çeşitli problemlere davetiye çıkarabiliyor. Kullanamadım.
3- Nuxe Duş Jeli: Hafif kendine has bir koku. Neredeyse hiç köpürmüyor.
4- Garnier Botanik Temizleyici: İlk çıktığında almıştım, aşırı hesaplıydı. Cildimi germedi, tahriş etmedi, güzel kokuyor. Şu sıralar sanki ederinden fazlaya satılıyor.
5- Missha BB Kremler: 13,21,23 ve 25 numara tester vardı. Hepsini karıştırıp kullanmaya başladım. Çok da başarılı bir renk ve miktar elde ettim :)
6- Rivel de Loop Eye Liner: Fosforlu kalem gibi ucu. Biraz kalın olması dışında memnun kaldım.


                       Deneme Boy Ürünler #2 

                                Bitenler 





Yorumlar

Popüler Yayınlar