İzlediğim Romantik Kore Dizileri #2


Eveet, romantik kategorisindeki dizilere devam:


10. Twenty Again
Bu diziden şurada biraz bahsetmiştim. Aynı kişilerin hem gençlikleri hem de orta yaşları gösteriliyor. Zararın neresinden dönersek kardır hissi oluşmuştu bende.


11. Rooftop Prince
Bu diziyi de Han Ji Min oynadığı için izlemiştim. Beğenmiştim. Geçmişten günümüze geçiş yapan saraylılar...


12. Pasta
Sonradan daha romantik oldu, sevimli bir diziydi.


13. Cantabille Tomorrow
Konservatuvar öğrencileri, orkestralar, ayak kaydırmalar, rekabet ve daha fazlası... Park Bo Gum'u ilk burada izlemiştim. Baş roldeki kızın yine baş roldeki erkeğe ısrarlı ilgisi komik durumlara sebep olmuştu :) 


14. Emergency Couple
Song Ji Hyo oynadığı için izlemiştim. Birbirini seven ama çeşitli sebeplerden fikir ayrılıkları yaşayan çiftimizin maceraları...


15. The Master's Sun
Fantastik ve romantik. Söylemeden geçemeyeceğim: Su Ji Sub'un başlardaki "ayılığı" no👊


16. Fated to Love You
Ya bu çok klişe bir olayla başlamıştı falan ama izletti yine kendini.


17. Cheese in the Trap 
Bu dizi rengini hiç belli etmedi ve gerilim doluydu. Kim kimi seviyor, kim ne kadar dürüst ve samimi anlamak güçtü doğrusu.


17. Something About 1 Percent
Bir şirkette işe kabul edilmek için deneme sürecini yaşayan 3 çaylağın resmen hayatta kalma mücadelesi anlatılıyor.


18. Playful Kiss
Bu benim ilk göz ağrım. Kore dizilerine Playful Kiss dizisi ile başlamıştım.




Yorumlar

Popüler Yayınlar