Kore Cilt Bakım Ürünleri ve Ben

Kore cilt bakımı ile ilk blog yazılarımdan biri için tık tık

Bu eski bir fotoğraf :)

Böyle veda edermiş gibi hissediyorum. Yazı nasıl ilerler bilemiyorum ama Kore ürünlerine teşekkür ederek başlamak istiyorum. Ülke güzellik üzerine bir felsefeye sahip. Tabii bunun dış görünüşü çok önemseyip çoğu kişinin düşük benlik algısı geliştirmesine sebep olmak gibi dezavantajları da var. Yine de kendime iyi gelecek şeyleri öğrenirken, çeşit çeşit şirin markalarla tanışırken, ürünleri uygulamak için kendime zaman ayırırken çok iyi hissediyorum. 
Gelelim bu yazının amacına:
Eskisi kadar Kore dizisi izlemiyorum. Belki bu yüzden cilt bakımı ürünlerine ilgim azaldı. Aslında fırsat bulsam tek tek dükkanları gezer,  alınacaklar listemde olan pek çok ürünü denerim. Ne bileyim, son trendlerden, yeniliklerden haberim yok, yabancı blog okumak aklıma bile gelmiyor. Belki cildime iyi gelecek içerikleri az çok öğrendim ve fazlasında gözüm yok. Bu cümleyi nasıl kurduğumu bilmiyorum. Bir gün biri cilt bakımına doyacaksın dese "hadi canım!" derdim (Belli olmaz, belki tekrar Kore cilt bakımına iştahım kabarır).
O yüzden blogun içeriğini serbest stil yapmaya karar verdim. Gerçi rotasız, her telden blogların uzun vadede başarılı olamayacağı söylenir. Yine de canım yazmak isterse, size bir şey anlatmak isterse burada olmaktan vazgeçmek istemiyorum.
Blogumda pek etkileşim yok ama bazen öyle e-postalar geliyor ki, bu blogta yazdığım için mutlu oluyorum.
Eğer bu yazıyı okuyup fikrinizi, duygularınızı, önerilerinizi ve isteklerinizi benim bilmemi isterseniz kendinizi tutmayın olur mu? 😀


Yorumlar

Popüler Yayınlar