Nivea Sun Parlama Karşıtı

Merhaba :)
Çok kereler bahsettiğim gibi yanaklarım kuru, burnum yağlı. Kimi zaman tüm yüzüm kururdu. Yani son zamanlarda çok daha iyi. Yine de parlayan görüntüden hoşlanmıyorum. Kallavi makyaj bilmiyorum, bir de gün içinde düzeltme alışkanlığı edinemedim. Kendimce pudra ile parlamayı kontrol etmeye çalışıyorum.
Güneş kremine gelirsem, genel olarak her güneş kremi ile anlaşamıyorum. Yapısı hafif akışkan, renksiz, kolay emilen ve sürüldükten sonra kadifemsi duran güneş kremleri favorim. Bu tarife uyan The Face Shop Super Eco Perfect Sun Cream SPF 50+ PA+++ kullanmıştım. Hatta içinde ışıltılar vardı ve mis gibi kokuyordu. Onu bitirince yeni bir tane arıyordum.


Veeee karşınızda...
💫💥🎇🎈🎉🎊
Nivea Sun Parlama Karşıtı Güneş Kremi
💫💥🎇🎈🎉🎊
Nivea'nın içinde parıltı yok ve makyaj bazı gibi matlaşıyor. Akşama kadar süren mıh gibi bir matlık değil ama benim için tatmin edici. Ne yalan söyleyeyim The Face Shop ile birlikte uzun zamandır kullandığım en iyi güneş kremi diyebilirim.

Yorumlar

Popüler Yayınlar