Kalemliğimdekiler

Kırtasiye ürünleri ile aramdaki ilişkiden bahsetmek istiyorum.
Aşağıdaki fotoğraf Japonya'dan. Bazen "ayy, ne kadar güzel olurdu bu kadar çeşidi bir arada görmek" diyorum, bazen de "iyi ki yok, yoksa işin içinden çıkıp tek kalemle eve dönemezdim" diyorum :)


Rast geldiğim akademik hayat ile ilgili paylaşım yapan hesaplardan birinin başa tutturulmuş ilk tweeti :)

Aslında bu ilginin sadece bana ait olduğunu düşünüyordum ama baksanıza!


Üniversiteyi bu kalemle bitirdim. Hele lisede kaliteli uç bile almazdım sadece test çözüyorum diye. Renkli kalem de kullanmazdım notların arasında dikkatimi dağıtır diye. 
Bir de acayip geri dönüşüme önem veriyordum. Gıda paketleri, kullanılmış yağlar vb. ayrı ayrı biriktiriyordum. Sonra bu huyumun beni rahatsız ettiğine karar verdim. Sadece müsvedde kağıt kullanıp, hoşlanmasam bile aldığım bir ürünü parçalanana kadar tüketmeye çalışmak giderek beni yordu. 

Yüksek lisansta bir arkadaşım vardı. Eşyalarıyla bir güzel yayılırdı sıraya. Dersi mi dinliyor, hakkını verirdi. Sunum mu yapıyor, hakkını verirdi. Not mu tutuyor, hakkını verirdi. Çeşit çeşit kalemi, defteri hiç eksik olmazdı. Onu çok seviyorum 💓 İşte onu izledikçe ilkokuldan beri ara verdiğim sihirli dünya tekrar burnumda tütmeye başladı.
Bir de şöyle bir şey var: Cimrilikle tutumluluk arasında bir yerdeyim. Bazen ihtiyaçlarımı bile erteleyebiliyorum, kendimi bir şeyi almak için uzun süre ikna ettiğim oluyor. Evet, paramı harcamaktan çok biriktirmeyi seviyorum 😜. O yüzden kendiliğinden alma isteği duyduğum şeyleri kaçırmamaya çalışırım. Aslında bu özelliğimi kırmaya çalışıyorum. 
Bu uzun girizgahtan sonra kalemliğin içine bakabiliriz.



        







Tombow Olno'yu Eylül 2018 gibi aldığımı hatırlıyorum. Elime alır almaz görüşme notlarını tutarım demiştim. Öyle hafif ve kayan bir yazımı var ki!
Bendeki 0.5 ve kırılmayan uçlar var ya onlarla kullanınca doygun bir yazım ortaya çıkıyor. 0.7 versiyonundan memnun olmayanları duymuştum.



Bu da Zebra Delguard Snoopy baskılı. Bu kalemin özelliği yazarken yapılan baskıyı uçtaki mekanizmaya vererek kullanılan ucun kırılmasını engellemesi. Hele bir de iyi uç kullanırsanız 0.5 kalemler vazgeçilmeziniz olabilir. 




Kore'ye sevgimi bilen bir stajyer hediye etmişti. İnce yazan siyah jel kalem.

Yorumlar

Popüler Yayınlar