Tim Burton Dosyası

Film, kitap anlatırken zorlanıyorum. Zaten burada yazan dizi yorumlarımdan da fark edebilirsiniz. Yani teknik bilgi mi vereyim, konusunu mu yazayım, oyunculuktan mı bahsedeyim? gibi sorulardan sonra bende bıraktıkları izlenimleri yazarım sonuç olarak :)

Tim Burton filmleri de zaten net anlatabileceğim tarzda değiller ve yukarıdaki çelişkimi gündeme getirmekteler.

Öncelikle masalsı hava, gerçek ile hayal gücünün karışımı, bazen Orta Çağ'ın karanlık mitlerini bazen aşırı iyimser düşleri görebileceğiniz özgün yapımlar.

Aşağıdaki sıralamayı düz hoşlanma seviyeme göre yaptım. Tabii ki sıralama sizler için farklılaşacaktır :)


1- Big Fish
Baba-oğul arasındaki gergin ilişki ile başlıyor film. Hatta taraf tutarken bulmuştum kendimi. O kadar güzel bir hikaye ki, izlemenizi çok isterim.


2- Makas Eller
Burada da bir Avon satıcısı olan annenin çocukları ile diyaloğu ve bir şekilde evinde misafir ettiği bir robotu diğer aile üyelerinden ayırmayışı 10 numara 5 yıldız hareketti doğrusu.


3- Charlie'nin Çikolata Fabrikası
Yine çocuk yetiştirirken farkli yöntemleri olan aileleri fantastik bir havada izleme fırsatımız oluyor.


4- Alice Harikalar Diyarında
Kitabın ekmeğini yemeyen kalmamış. 


5- Dark Shadows
Depresif bir hikaye.


6- Hayalet Süvari
Çok korktuğum için korku filmi izlemem. Baştan uyarayım bu filmde korktum. Bazı sahneler benim için rahatsız edici şekilde detaylıydı.
Bu arada baş rolümüz cinayet dedektifi. İşte tüm detaylar 😵...
Yine bu filmde dedektif, annesini sık sık hatırlıyor. Bir şekilde aile ilişkilerine dokunuyor hikayeler.

Yorumlar

Popüler Yayınlar