Bitenler #8

Merhaba, epeydir biriktirdiğim bitenleri paylaşmanın vakti geldi.

1) Rituel De Beaute Siyah Nokta Burun Bandı
Kolaya kaçtığımda kullanıyorum. Çok sık ihtiyaç duymasam da memnunum.

2) Skinfood White Egg Pore Mask
Gözenekler için maske. Uzun zaman olmuştu alalı. T bölgesine uyguluyordum. Kil maskeleri gibi kurutmuyordu ama iyi temizliyordu. Önceki yazı için tık tık

3) Skinfood Black Sugar Mask
Bu maskeyi genelde U bölgesi (yanaklar) için kullansam da ölü deriden kurtulmak istediğimde farklı yerlere de uyguladım. Çok memnun kaldığım bir ürün. Cildim aşırı hassas ama bu maske yumuşacık yapıyordu yüzümü. Yine de 1 ya da 2 haftada bir uygulamak bana yetiyordu. Sık kullanmayı tercih etmedim. Önceki yazı için tık tık.


4) Holika Holika Honey Sleeping Pack-Acerola

 Kremin içinde vitamin, mineral ve amino asit bakımından zengin %40 Acerola  balı varmış ve  Acerola, cildi daha canlı hale getiren C vitamini içermiş.  Haftada 2-3 kullanım önerilse de bunu ben akşamları normal nemlendirici olarak kullandım. Hiç de fena olmadı :) Tatlı tatlı bal bal kokan, hafif yapılı dursa da kolay emilmeyen (belki uyku maskesi olduğu içindir. hani bütün gece yüzde kalabilsin diye) bir krem. Güzel nem verdi, memnun kaldım.
Diğer Holika Holika sleeping pack yazıları için: 1-2-3


5)MISSHA A'PIEU Good Morning Sorbet Mask
Kokusuna a c a y i p bayıldım. Koca bir kavanoz nemlendirici. Bu krem de hafif yapılı ve bir süre sonra cilt tarafından emiliyor. Cildi serinletip yatıştırıyor. Hiçbir olumsuz yanını göremiyorum :)

6)Mizon Enjoy Vital-Up Time Watery Moisture Mask
Bu maskelerden 10'lu iki paket almıştım ve bittiler. Nem veren ve tahriş yapmayan güzel bir maskeydi. Önceki yazı için tık tık.

7)Dermoskin Be Bright Aydınlatıcı Tonik
İçinde cildi hem nemlendiren hem açan/aydınlatan maddeler var. Memnun kaldım. Önceki yazı için tık tık.

8)Bee Bauty El Kremi
Ambalajı ve boyutu için almıştım. Çok şekerli kokması dışında iyi bir krem.

9) Avon Care Hindistan Cecizi Yağı İçeren El Kremi
Hindistan cevizi yemeyi sevmem. Kokusuna da bir ilgim yok. Hiç görmesem eksikliğini hissetmem. Ama... O nasıl bir koku! Sürer sürmez sakinleşip uykuya dalıyordum.


10)Bee Beauty Lip Balm
Yine ambalajı için almıştım :) Oda sıcaklığında çok sıvı olduğu için buzdolabında tutarak kremsi halde kullanmayı seviyordum. Ortalama nem veriyor diyebilirim.

11) Isana Pamuk
Normal yuvarlak pamuk. 


12) Simple Nemlendirici Yüz Temizleme Jeli
Tabii deneme boy olduğu için iki kez kullandım. Tahriş etmedi. Tam boyunu alabilirim. Şu an kullandığım temizleyiciye de benzettim açıkçası.




        
13) MISSHA A'PIEU Sea Buckthorn Cream
Yoğun nemlendiren bir krem. Tahriş etmedi.


   

14) MISSHA A'PIEU Glycolic Acid Cream
Ciltteki ölü derilerden kurtulmayı vadediyor krem. Birkaç kez farklı zamanlarda kullandım ama bende soyulma olmadı. Onun dışında tahriş yapmadı.



15) MISSHA A'PIEU Hamamelis Cream
Cildi matlaştırmayı, gözenek görünümünü hafifletmeyi vadediyor. Benim deneyimime gelince; iki dirhem bir çekirdek hazırlandığım bir günde hep bir masa etrafında çalışılacaktı. Olur olmaz gidip yüzümü kontrol edemeyeceğim için bu kremi sürdüm. Matlaştırıcı baz gibi sanki. Burnum parlamamıştı. Buna ancak çıkarken bakabilmiştim :)
   
16) La Roche Posay Lipikar Syndet AP
Yüz ve vücut yıkama jeli. Yumuşak  ve tahriş yapmayan bir ürün. Evdeki temizleme jelime benziyor.














Yorumlar

Popüler Yayınlar